wtorek, 23 grudnia 2014

Zimowe looki :)

Specjalnie dla Was zrobiłam zimową stylizację.




W ostatnim odcinku Violetta miała na sobie prześlicznych strój i postanowiłam do tego zrobić podobny look.
Mam nadzieje, że wam się podoba :)






Jeśli chcecie wyglądać jak piękna królowa Elsa z filmu "Kraina lodu" mam dla was dwie fajne stylizacje. 

Elsa jako królowa lodu.




Elsa jako królowa Alendern




Top 6 najbardziej lubianych looks na MSP.







Z okazji, że od jutra mamy święta postanowiłam sobie kupić Star Vipa na tydzień, więc zapraszam wszystkich do znajomych :)

Na koniec tego posta mam dla Was specjalne, świąteczne życzenia <3

Boże Narodzenie to cudowny czas.
Wszyscy już czekają na choinki blask.
Na jej świeży zapach i kolorów moc.
Na tę pierwszą gwiazdką w wigilijną noc.
Dużo szczęścia, zdrowia i powodzenia,
to tradycyjne, najszczersze życzenia.
Wesołych Świąt i roku szczęśliwego.
Niech obficie da, co ma najlepszego!

życzy wszytkim Movie Star
Jenny XJ9


Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz