piątek, 16 stycznia 2015

Rysowanie Movie Star Etap 1-szkic

Gdy wstawiłam swoje zdjęcia rysunków na msp wielu użytkowników chciało żeby ich nauczyć rysować Movie Star, Ten post postawiłam, więc poświęcić rysowaniu Movie Star. Postaram się to wszystko pokazać krok po kroku.
Będą 2 lub 3 etapy.

Do szkicowania użyłam ołówka HB.

Szkicowanie Movie Star zaczynam od narysowania zarysów oczu, brwi i nosa.


Później poprawiła brwi i narysowałam kształt twarzy.


Następnie narysowałam zarys ust i poprawiłam oczy.


Kolejne są drobne poprawki oczu i ust.


Naszkicowałam rzęsy i zaczęłam rysować resztę ciała zaczynając od szyji w dół.


Następnie rysuję tułów. Pamiętajcie o równych proporcjach.


Później są ręce i nogi.


Następnie są włosy i rzęsy Movie Star. Możecie narysować inną fryzurę, nie musi być taka sama. Może być to fryzura waszej Movie Star. 
Im bardziej pocieniujesz włosy tym będzie lepszy efekt :)


Przyszła kolei na ciuchy i dodatki. Możecie wymyślać własne stylizacje lub zaczerpnąć inspirację ze sklepu z ubraniami na MSP.
Sukienkę, którą rysuję niedawno się pojawiła na MSP, tak samo jak włosy.


Tutaj kończę dół sukienki.


Ostatnimi krokiem podczas szkicowania jest dokładne dopracowanie wszystkich elementów rysunka. 
Ja poprawiła bardziej oczy, dodałam modne piegi Movie Star itp.


Mam nadzieję, że wam to pomogło w rysowaniu i niedługo będzie kolejny 2 etap.
Oznajmiam, że nie wolno innym na opublikowanie i kopiowanie tych zdjęć na inne strony internetowe bez mojej zgody, ponieważ już się kiedyś taka sytuacja zdarzyła.

Pozdrawiam! 
Jenny XJ9

4 komentarze: