sobota, 12 września 2015

Dziękuje za lovki!

Przed początkiem roku szkolnego wstawiłam na MSP oraz na Momio swój rysunek Pixi Star w stylu Winx Club i nie wiedziałam, że aż tak wam się to spodoba.


Gdy pewnego razu weszłam na MSP zobaczyłam, że mój rysunek Pixi był na pierwszym miejscu w Top to była bardzo zaskoczona.


Dzięki waszym Loves zdobyłam dużo Fame za co bardzo dziękuję.


Wiem, że napisałam jak będzie 500 loves to zrobię kolejny rysunek, ale po prostu nie mam na to czasu i na dodatek zaczeła się szkoła.


Jestem też dumna z ilości loves oraz wyświetleń przy moim szkicu Pixi.


Gdy wstawiłam ten obrazek też na Momio to okazało się, że też dużo użytkowników to polubiło.

Jeśli macie konto na Momio to zapraszam do znajomych.



Dziękuje wszystkim za wasze lovki oraz bardzo miłe komentarze.
Cieszę się, że moje rysunki podobają się też innym.

Pozdrawiam!


3 komentarze: