czwartek, 18 czerwca 2015

Co to Momio?

Hej dzisiaj chce wam pokazać pewną aplikację na tablet i komórkę o nazwie "Momio". 
Widziałam ostatnio reklamę tej gry oraz słyszałam, że ona jest lepsza o naszego MSP dlatego postanowiłam zobaczyć jakie to jest. 

Po zainstalowaniu i wejściu do gry na początek trzeba wybrać język. 


Później mamy dwie możliwości jak wszędzie czyli Rejestracja lub Zaloguj. 


Wybieramy chłopaka lub dziewczynę. 


U nas użytkownik nazywa się  MovieStar, a tam jest Momio. 
Następnie wybieramy Momio. 
Ciuchy i fryzury są nawet fajne tylko nie można zmienić koloru. To jest pierwszy minus. 


Taki był mój wybór Momio na początek. 


Następnie gra przez chwilkę się ładuje. 
Dla mnie trochę śmiesznie wyglądają te Momio. 


Na początku grania masz możliwość wyszukania swoich kolegów z klasy wpisując nazwę szkoły. 


Tak to wygląda. 


Nas na początku gry wita nas Pixi Star, a tutaj jest jakaś Emily. 


Później zamiast prezentów wybieramy jedno z trzech jajek. 


Jak przez trzy dni będziesz wchodzić to dostaniesz jakieś złote jajko. 


Podczas gry co jakiś czas na ekranie będzie przelatywać papuga. Jest kilka rodzajów tych ptaków i każdy niesie ze sobą różną ilość diamentów. Żeby je zdobyć trzeba nacisnąć kiedy się pojawi. 


Na dole mamy menu Momio. 


Idziemy do sklepu. 



Tak wygląda sklep. 
Tak jak mówiłam na początki, że nie da się zmienić kolorów tylko trzeba wybierać ciuchy w kolorach jakich są np. jedynego rodzaju sukienka jest tylko w trzech kolorach. 
W sklepie możemy się spotkać z ciuchami, które są w sklepie przez określony czas, a później już chyba nie można je kupić. 


Chat dla znajomych jest to ikonka z tymi buźkami u góry. Obok jest ikonka, w której możemy znaleźć znajomych. 


Tak jak u nas są Moderatorzy, tak i tu jest policjant. 


Tutaj mamy zasady jak się zachować na Momio. Podobnie jak na MSP. 


Oglądaj reklamy różnych gier żeby zdobyć diamenty. 


Jak zdobędziesz nowy poziom to dostajesz diamenty. 
Szkoda, że u nas na MSP za zdobycie kolejnego levela nie dostaniemy StarCoins tylko prezent do wybrania. 


Pewnie zastanawiacie się co to naklejka lub znaczek w drugiej wiadomości Emily. 
Ta naklejka w tej grze nazywa się Momo. One trochę przypominają nasze Autografy, ponieważ Momo też ma ograniczenia czasowe. Jeśli nie chcesz czekać z daniem przyjacielowi Momo musisz zapłacić od 1 do 8 diamentów.  


Następnie chcę wam pokazać jak wygląda profil Momio. 


Tak on wygląda. 
Jest bardzo skromny. 


W ikonce prezentem znajdą się letnie prezenty, które możesz podarować znajomym. 


Tak jak na MSP, Facebooku czy na Twitterze mamy miejsce gdzie możemy przeglądać wiadomości od wszystkich lub od znajomych. 


Im wyższy level tym więcej diamentów dostajesz. 


Tutaj wiadomości występują w formie postów tak jak na portalach społecznościowych. 


My mamy na MSP Boonies i Bonsters, a tutaj są animo. 


Masz do wyboru: pieska, kotka, królika i rybkę tylko są te animo bardzo drogie. 


Przejdźmy nareszcie do garderoby. 


Najpierw pojawia się wiadomość o tym co kupiłaś nowego w sklepie. 
PS:Zdjęcie z wyglądem garderoby znajduje się niżej, bo mi się trochę obrazy pomieszały kolejnością. 


Tak jak na MSP tak i tu możemy zrobić looka i pokazać go innym. 


Kolejną podobną rzeczą do MSP jest możliwość oglądania filmików z Youtube. 


Ikonka z żółtą trąbką to są powiadomienia takie mniej więcej jak na Facebooku lub Twitterze. 


Do swoich postów możemy dołączyć zdjęcie, looka lub filmik. 


Wracając do momo to możemy kupić jaką się podoba naklejkę tylko też są troche drogie. 


Tak wygląda garderoba i moja Momio. 


Tak wygląda czat. 


Moja własna ocena gry! 

Co mi się podoba? 
* bardzo ładne ubrania, włosy i dodatki w sklepie, 
* niska cena rzeczy w sklepie z ubraniami, 
* prosta w obsłudze, 
* robienie postów, 
* dawanie Momo i prezentów, 
* wstawianie zdjęć i filmów na chacie

Co mi się nie podoba? 
* zbyt dziecinny wygląd gry, 
* nie ma Vipa, 
* o wiele za dużą głowa i oczy, a za mała reszta ciała Momio, 
* słabo rozbudowana gra, 

Na Momio nazywam się Jenny Vega. Możecie zapraszać do znaj. 
Gadając z różnymi użytkownikami to prawie co druga osoba gra w MSP.
PS: Jeszcze ten post później do pracuje. 

JAK WAM SIĘ PODOBA MOMIO? 

Pozdrawiam! 

9 komentarzy:

  1. Też gram na momio i nazywam się ani adami. Dla mnie momio to najlepszą gra jaką widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gram teraz w momio a z msp mam przerwę. Zapraszajcie mnie na momio : xXxtamiqxXx (ps mam 36 lvl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, długi post. Miło się go czytało, ale połknęłaś kilka przecinków i "pozamieniałaś" litery w niektórych słowach. Wiem, że to literówki, ale następnym razem sprawdzaj posty, zanim je opublikujesz. To tylko rada, jakbyś miała jakiekolwiek wątpliwości co do mojego komentarza.
    ~Amethystowa
    ~Loleczqa*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem, że robię literówki, ale to tak wychodzi kiedy się śpieszę.

      Usuń
    2. oczywiście zaraz poprawię błędy ;)

      Usuń
  4. Kiedyś grałam w Momio, moja młodsza siostra także. Ale nam się znudziło. A na MSP gram nieprzerwanie od marca 2014, a moja sis od czerwca 2015.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest VIP możesz poprawić?
    Jestem NikolaMsp na momio zaprosiłam Ciebie Jenny

    OdpowiedzUsuń
  6. Na momio jest vip i nazywa się momio plus. A ja właśnie nie lubię momio plus, bo nie można odpocząć od tego reklamowania i namawiania do kupienia momio plus.

    PS. Post fajny, gra fajna. Na momio jestem Your Kawai.

    (bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Momio zamiast Vip jest Momio plus . Zapraszajcie do znaj : nadia anna i klunfora (kleunfora to zapasowe konto).

    OdpowiedzUsuń