niedziela, 21 czerwca 2015

Co bym zmieniła lub dodała na MSP wzorując się na Momio?


Gram w Momio już kilka dni i nadal nie mogę się od tej gry odciągnąć. 
Kilka rzeczy mi się spodobały w tej grze i myślę, że fajnie by było gdyby one były na MSP. 

Zrobiłam taką listę rzeczy, które mogłyby znajdować na MSP wzorując się na Momio. 
* Oprócz autografów mogłyby na MSP być momo tylko pod inną nazwą albo autografy mogłyby pełnić taką samą rolę co momo. 
* Za zdobycie kolejnego levelu zamiast prezentu moglibyśmy dostawać np. 1000 SC i 1 diament. 
* Na MSP mogłoby być więcej ubrań normalnych, bo niektóre ubrania są bardzo dziwne. 
* Zlikwidowałabym kratki (###), bo na Momio tego nie ma. 
* Wprowadziłabym wstawianie zdjęć, filmików i looków na chacie. 
* Zmieniłabym wygląd aplikacji MSP na komórkę, że np. zamiast poziomego ustawienia gry zrobilabym pionowy, ponieważ tak jest każdemu wygodniej na komórce, a na tablecie bym zostawiła poziomo.  
* W sklepie dodałbym zakładkę z tatuażami. 
* Wprowadziłabym możliwość tworzenia czatów grupowych. 
* Wprowadziłabym też możliwość tworzenia postów i #hasztagów. 

Jak wam się podobają moja lista z propozycjami o zmianach? 
Pozdrawiam! 


3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :D i wiesz ja też nie mogę się odciągnąć od Momio :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Na MSP przecież jest forum...
    ~Amethystowa
    ~Loleczqa*.*

    OdpowiedzUsuń