wtorek, 30 grudnia 2014

Boonie Planet

Święta, święta i po świętach! Ach jak ten świąteczny czas szybko mija... Wielka szkoda, że nie trwa dlużej.


Ostatnio pojawiły się bardzo fajne zmiany na Boonieverse teraz nazywa się to Boonie Planet.



Tak wygląda strona główna w tej grze.
Na górze pojawił się pasek czatu taki sam jak na MSP.


Jeśli twoja Movie Star ma Vipa to też i twój Boonie na Boonie Planet też jest Vip.
Codzienne tak jak na MSP dostajesz pieniążki i kryształy do tej gry.


Można spotykać się z innymi Boonie i gadać na czacie. Tutaj okurat jestem w mieście dla Boonie. Mój to ten niebieski :) To jest naprawde super.


Każdego Booniaka można zaprosić do znajomych.


Są dwa pokoje czatu tutaj akurat jestem w lesie.


W tej grze możesz rozmawiać na czacie z Movie Star oraz Boonie.


Boonie, w które grasz w pojedynki się nie zmieniły. Jedynie trzeba zbierać z cukierki, gąbki i piórka, które znajdują się w skrzyniach i w pokojach rozmów.


Vipy mogą dowolnie zmieniać wygląd swojego Boonie.



Vipy mogą bardziej zmienić swojego boonie np. dodać fajne skrzydła, kształt pupilka, zmienić na włosy dla vip itp.
Tak wygląda aktualnie mój pupilek :)


Polecam, bo to naprawde fajna gra. 
Niedługo sylwester, więc życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku :)
Dzisiaj był mój ostatni dzień Vipa :( szkoda.

Jenny XJ9

2 komentarze:

  1. bardzo lubię ten blog i codziennie na niego whodze poprostu kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń