niedziela, 23 listopada 2014

MSP SHOP !

Narescie możemy kupić sobie gadżety z MSP przez internet.. 


  Nasi ukochani moderatorzy stworzyli specjalnie dla nas stronę na której możemy sobie takie rzeczy kupić!
Tak wygląda właśnie ta strona!




Specjalnie dla was zrobiłam zrzuty ekranu, żeby wam pokazać ceny koszulek, worków na w-f i ręczników :)
Wiem, że niektóre rzeczy są drogie, ale dla fanów MovieStarPlanet to żadna przeszkoda :)






Mi się bardzo podoba ta bluzka z logo MSP i można tutaj wybrać swój rozmiar i dodać do koszyka z zakupami. 


Mi to wszystko się szalenie podoba i bardzo bym chciała sobie kupić tą bluzkę :)
Ja bym do tej strony dodała jeszcze przybory szkolne w stylu msp.
A wy jaką bluzkę byście z tej strony sobie kupili?
Tutaj macie link sklepu: www.mspshop.eu
Wejście na tą stronę znajduje się też w prawej zakładce mojego bloga. Zapraszam!
Pozdrawiam <3
Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz