poniedziałek, 15 czerwca 2015

Sorry, że tak późno!

Naprawdę przepraszam, że dopiero robię posta po północy, ale do późna siedziałam, bo musiałam prezentacje multimedialną skończyć na wtorek. 

To niewiarygodne, że nasze MSP posiada już ponad 250 milionów użytkowników. 
Załoga MSP ogromnie się cieszy z tego powodu i bardzo nam za to dziękuję. 
To naprawdę wielki wyczyn! 
Nikt na początku nie myślał, że ta gra odniesie taki wielki sukces i, że będzie aż tak popularna. 

Żeby ten post nie był zbyt krótki mam dla Was 4 stylizacje wzorowane na różnych postaciach z bajek. 

Co Wy na to? 


Jak wam się podoba mój nowy rysunek? 
Cały sobotni wieczór mi to zajęło. 


Dzisiaj na blogu pojawił się nowy dodatek. Na prawym pasku wstawiłam widget z Twittera. Teraz możecie obserwować główne konto naszej gry na twitterze. 

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz