poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ulepszona aplikacja Moviestarplanet

Hejka! Nareszcie udało mi się zainstalować nową wersję aplikacji MSP na komórke i za pomocą swoich screenshotów z telefonu pokaże wam jak to wygląda.
Ikonka tej aplikacji cały czas się zmienia i coraz bardziej jest ładniejsza :)

Mamy tutaj takie same koło fortuny jak na MSP na komputerze i na teblecie. 


Niektóre ikonki są o wiele większe niż na wersji w tablecie, żeby było nam wygodniej gdy chcemy na coś wejść.


Miejsce z nowościami też wygląda nieźle. 


Tak wygląda profil.


Sklep jest o wiele lepszych niż wcześniej, ponieważ można wybrać dowolnie ubranie i zmienić kolor tak jak na MSP na komputerze. Mi się to bardzo podoba, ale niestety nie ma tam listy życzeń.


Tak wygląda zmiana koloru ciuchów :)


Taki jest sklep z naszymi pupilkami.


Jeden z moich Boonie :)


Gra - Zwariowane Karty


Mamy tu Quizy tylki mi się coś w nim zacina tak samo jak w Zwariowanych Kartach.


Miejsce ze zdjęciami, tylko nie wiem jak wam ale mi się nie chce wstawić zdjęcie, bo kiedy próbuje wstawić to apka mi się wyłącza.


Na komórce możesz stworzyć Artbooka.


Z nudów na komórce zrobiłam sobie zimową kreacje :)


Jest jeszcze taka możliwość, że można wchodzić do pokojów rozmów oraz do pokojów swoich przyjaciół oraz możesz tam używać swoich anomacji.


To narazie tyle. Pokazałam wam najważniejsze rzeczy z tej Apki. Przypominam, że od niedawna jest do kupienia nowy magazyn MSP! 
Pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT !

Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz