piątek, 26 grudnia 2014

Ktoś kopiuje mojego bloga!

Hej! Ostatnio znalazłam bloga MSP, który jest podobny do mojego zanim zmieniła całkiem jego wygląd. 

Zobaczcie tak wyglądał zdjęcie głównie mojego bloga kilka miesięcy temu.

A tak oto wygląda zdjęcie główne innego bloga MSP, na którym została zmieniona tylko nazwą na dole.
Na dodatek  skopiowali moje stare tło bloga, więc radzę uważać na takich oszustów i żebyście nie pomylili to z moim blogiem. 
Wystawiła screena tego fałszywego bloga.

Zapraszam do znajomych, bo mam Star Vipa na tydzień. To mój pierwszy Star Vip i jest o wiele lepszy od Elite.
To mój pierwszy post zrobiony na nowej komórce, którą dostałam na gwiazdkę.
Jak wam się podoba mój nowy wygląd?
Zmieniłam oczy i usta w stylu Vip.
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz