niedziela, 15 lutego 2015

Przebieranki

Wczoraj założyłam na swoją movie star Jenny XJ9 różowy sweterek i spódnice w sklepie, a następnie wylogowałam się. Później weszłam na konto chłopaka Danny Fentom i też weszłam do sklepu z ubraniami. Bardzo się zdziwiłam, bo chłopak miał na sobie to samo co przed chwilą moja movie star. Jeśli chcecie tak podobnie zrobić to ja używałam MSP na komórce. Nie wiem czy na komputerze też tak wyjdzie. 


Dzisiaj chciałam zrobić odwrotnie. Sprawiłam, że moja movie star ma na sobie strój dla chłopaków :D
Przyznaje,  że nawet ten strój do niej pasuje i można sobie to kupić. Niektóre ciuchy chłopaki mają fajne ciuchy. 
PS:Z włosami, butami i dodatkami można zrobić podobnie tylko na tych przykładach wybrałam tylko dwie rzeczy (bluzkę i dół). 


Teraz chyba będę podpisywać niektóre obrazki, bo dużo osób je kopiuje i pokazuje na swoich blogach, a ja tego nie lubię. 
Zapraszać mnie do znaj, bo mam Vipa, ale tylko na tydzień. 
Pozdrawiam! 

Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz