poniedziałek, 16 lutego 2015

Brytyjskie Movie Star

Nie miałam dzisiaj pomysłu na posta, więc chciałam wam pokazać liderów z Brytyjskiego Movie Star Planet
Mają o wiele wyższe levele niż na naszym MSP, bo ! ! ! Alicja ! ! ! i ALAKINGA mają 63, a tam ishacool ma aż 79 level WOW! Szacun !


Wybrałam trzy pierwsze Movie Star z rankingu.

ishacool

roxy-1

vintage

Wybrałam też 6 najbardziej lubianych looków na Brytyjskim MSP.








Przyznaje, że styl ubierania się movie star z Angli trochę różni się od stylu movie star z Polski.


Mam nadzieje, że podobał się post. 
Wiem, że nie piszę zbyt dużo w postach, ale poprostu nie lubię, bo wolę wstawić kilka ładnych zdjęć niż rozpisywać się na kilka stron.
PS: Na blogu zmieniłam trochę listę piosenek. Sorry, że tylko z Violetty, ale póżniej dodam jeszcze inne.
Można zapraszać do znaj.
Pozdrawiam i przysyłam buziaczki :*!

Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz