sobota, 24 stycznia 2015

Rysowanie Movie Star Etap 2 - kolorowanie

Pokazuje wam ostatni etap rysowania movie star. Po szkicowaniu zaczynamy kolorowanie.
Wzięłam czarny długopis i obrysowałam tam gdzie mam ołówek oprócz włosów.
Dorysowałam jeszcze naszyjnik i popularny tatuaż unikat na nogę.


Większość ołówka wymazałam, a włosy to tylko lekko wymazałam.


Następnie zabrałam się do rysowania fryzury movie star.
Różową kredką zrobiłam obrys kształtu fryzury.
Dlatego, że ostatnio na MSP popularna jest blogerka Banshee postanowiłam zrobić movie star podobną do niej. 
Strasznie spodobały mi się jej nowe kolorowe włosy :)


Kolejnie przy pomocy fioletowego i niebieskiego mazaka narysowałam jej pasemka.


Znowu przy pomocy różowej kredki pokolorowałam resztę fryzury.


Następnie pokolorowałam oczy i usta.


Już prawie pod koniec kredką jasnobrazową zrobiłam skórę movie star oraz granatową kredką zaczęłam kolorować sukienkę i resztę elementów.


Tak wygląda rysunek końcowy movie star. Kolory oczywiście możecie inne użyć. Jak ma wyglądać movie star to wszystko zależy od waszej kreatywności.


Pozdrawiam! 
Jenny XJ9

1 komentarz: