piątek, 23 stycznia 2015

Nareszcie piąteczek :)

Hej ostatnio wchodzę na swój profil do księgi gości i znajduje takie wpisy.
Jak widać moviestar olax23456 nazywa mnie zdłodziejką chłopaków. Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ nie mam już żadnego chłopaka i to oni mnie zapraszają do bycia ich dziewczyną i zazwyczaj to oni zrywają ze mną kiedy skończy mi się Vip.
 Na dodatek jeszcze jakaś niki2481 ją poucza.
Lol ;)


Jakby co to szukam chłopaka :)


Niedawno dostałam wiadomość od pewnej moviestar, że moje zdjęcie znajduje się w top. Gdy weszłam w zdjęcia bardzo się zaskoczyła. Nie wiedziałam, że będę miała tyle LOVE IT i komentarzy :) Z tego powodu bardzo się cieszę.


Z okazji, że mam już 10 tysięcy wyświetleń na blogu postanowiła wznowić robienie kalendarzy MSP.
Tak wygląda kalendarz na styczeń.


Miłego weekendu ;)
Pozdrawiam !

Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz