piątek, 10 października 2014

Jesienne nowinki na MSP !

Urodzinowa obniżka Vipów na MSP!!!


Przez pewien czas Elite Vip będzie miał taką samą cenę co zwykly Vip. Napewno wszyscy będą teraz brali Elite Vip, bo zwykły się nie opłaca. Gdy ma się Elite Vip to co dziennie dostajesz dodatkowe Diamonds, Star Coins i Fame, a w zwykłym Vipie nie masz dodatkowych Diamonds. No i jeszcze fajna sprawa jest z tymi bonusami w Śwince Skarbonce.


Zauważyłam też, że zaszły zmiany w ocenianiu looków i projektów. 
Teraz można zdobyć trochę Fame i StarCoins.


Na początek masz do zdobycia 100 Fame, ale jeśli wybierzesz np. ciuch co ma mniej LOVE IT to wtedy zamiast 100 masz 50 fame. Sami zobaczcie ;)


Nowy Boonie na Boonieverse do zdobycia.
Zapraszam do gry ! To jest super Apka :)


Jesienna moda już się pojawiła na MSP.


Nowości w sklepie :)
Pojawiły się zwierzęce maski i czapki np. lisa.




Oto jedna z moich propozycji na jesienną stylizację
Mam nadzieje, że się podoba.
Oczywiście można zmieniać kolory według własnego gustu.


Moim zdaniem to jest tania i bardzo dziewczęca stylizacja.
Na dole macie podany cennik rzeczy, które użyłam.



Jeszcze przypomne modowe trendy z tamtego tygodnia, ponieważ nie miałam czasu wam wcześniej pokazać.


Chciałam wam pokazać swoją, jedną, wczęśniejszą stylizacje tym razem na sportowo.
Mi się akurat takie kolory podobały.


Jest to stylizacja niestety z Vipem.



Przepraszam, że długo nie pisałam, bo miałam oczywiście naukę. Staram się jak mogę być na bierząco i pokazywać wam nowości i ciekawostki na temat naszej gierki ;)
Dziękuje, że wchodzicie i serdecznie Was POZDRAWIAM ! :)

Jenny XJ9


2 komentarze: