środa, 15 października 2014

Informacje o MSP APP !

Hej! Ostatnio napisałam do Movie Star Planet w sprawie problemów z jedną ze swojej  aplikacji MSP na Android. Oczywiście mi odpisali po kilku dniach, ale poza tym dodali mi jeszcze do tej wiadomości ciekawe informacje o Apka MSP. Specjalnie dla Was skopiowałam tą część wiadomości, może wam w jakiś sposób ona pomoże w sprawach z trudnościami ze swoimi aplikacjami MSP.


Oto kilka informacji o MSP APP:



Mam nazwę użytkownika z ♥ , i nie mogę się zalogować?

Nie możesz pisać ♥ ani innych znaków specjalnych, takich jak ten na klawiaturze telefonu komórkowego ale nadal możesz zalogować się . Wystarczy znaleźć znak / symbol w przeglądarce telefonu komórkowego (np. szukaj "symbol serca"), skopiuj znak i następnie wklej go w polu tekstowym nazwy użytkownika.

· Aby skopiować, musisz nacisnąć i przytrzymać na znaku / symbolu, dopóki nie zostanie wybrany, a następnie wybierz "Kopiuj".

· Aby wkleić, musisz nacisnąć i przytrzymać w miejscu, w którym chcesz wstawić znak / symbol, a następnie wybierz "Wklej".

Użytkownicy telefonów ANDROID:

Wersja Android MovieStarPlanet obsługuje tylko wersję Android 2.2 i wyższe.

Nie udzielamy wsparcia dla określonych urządzeń.



Nie mogę zainstalować app?

Spróbuj wykonać następujące czynności:

1. Usuń app MovieStarPlanet

2. Zaktualizuj swój telefon do najnowszej wersji Android

3. Ponownie zainstaluj app MovieStarPlanet



Jak zaktualizować wersję Android?

Niniejsza instrukcja może się różnić dla różnych wersji Android:

1. Włącz telefon i odblokuj go

2. Przejdź do menu / listy aplikacji

3. Wybierz opcję "Ustawienia" W menu "Ustawienia", wybierz opcje " telefonu", które znajdują się na samym dole listy. Opcja ta wyświetla numer wersji oraz numer Android, który jest uruchomiony na telefonie.

4. Dotknij opcję "aktualizacja systemu". To spowoduje, że telefon będzie szukał nowych aktualizacji Android. Jeśli aktualizacja jest dostępna, należy ją pobrać i zainstalować.



Nie mogę zaktualizować Android do nowszej wersji?

Jeżeli powyższa instrukcja nie działa, aktualizacje systemu nie są obsługiwane przez każdego operatora komórkowego lub producenta urządzenia. Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą Android aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Po zaktualizowaniu mojego telefonu do najnowszej wersji Android, app nadal nie działa?

Twój telefon może albo A) nie obsługiwać instalacji i korzystania z app, lub B) jest "jailbroken", w tym przypadku nie możemy zagwarantować, że app działa.

Nie mam Google Play, mam tylko market Android - czy mogę otrzymać app?

Google Play to nowa nazwa dla Marketu Android, więc to ta sama usługa. Uaktualnij telefon do najnowszej wersji Androida, i wtedy powinieneś mieć Google Play.

Żadna z tych rzeczy nie zadziałała- Wciąż nie mogę korzystać z app?

Obawiamy się że nie wszystkie telefony i urządzenia są obsługiwane dzięki użytej technologii, która umożliwia nam pokazanie rozwiniętej internetowej zawartości MovieStarPlanet na telefonie. Telefony pozbawione zgodności z tą technologią niestety nie mogą uruchomić tego App.


Użytkownicy iPhone, iPod i iPad:



iOS-wersja MovieStarPlanet jest zgodna z iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3 generacja), iPod touch (4 generacja) i iPad. Wymaga to iOS 4.0 lub nowszej.



Nie mogę zainstalować app?

Spróbuj wykonać następujące czynności:

1. Usuń app MovieStarPlanet

2. Zaktualizuj swój telefon do najnowszej wersji iOS

3. Ponownie zainstaluj app MovieStarPlanet



Jak zaktualizować wersję iOS?

1. Włącz telefon i odblokuj go

2. Wybierz "Ustawienia"

3. Wybierz "Ogólne"

4. Wybierz "Aktualizacja Systemu"

5. Wszystkie aktualizacje dla twojego urządzenia pojawią się tutaj. Kliknij, aby ją zainstalować. W przypadku braku aktualizacji , i jeśli tekst "Twoje oprogramowanie jest aktualne" jest wyświetlony, oznacza to, że nie możesz zaktualizować swojego urządzenia .



Po zaktualizowaniu mojego telefonu do najnowszej wersji iOS, app nadal nie działa?

Twój telefon może albo A ) nie obsługiwać instalacji i korzystania z app, lub B) jest "jailbroken", w tym przypadku nie możemy zagwarantować, że app działa.


Jeśli macie więcej pytań możecie do nich pisać na ten oto e-mail:
moviestarplanet@egmont.pl
Pozdrawiam!
Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz