środa, 23 marca 2016

#WielkanocneZadania - Polowanie na pisanki!

Przyszedł czas na dawke kolejnych zadań na MSP.
Jestem ciekawa jakiego tym razem zwierzaczka będziemy mogli dostać za wykonanie wszystkich zadań?


Na razie są odblokowane pierwsze cztery zadania.


Troche to zaczyna być nudne, bo z każdą nową wersją zadań zmienia się tylko wygląd, a treść zadań zawsze jest podobna lub taka sama.





Za wykonanie cztery zadań dostaniesz takiego oto króliczka.


Przepraszam, że tak długo nie pisałam, po prostu nie miałam motywacji.. Obiecałam Wam również, że zmienie jeszcze wygląd bloga, ale niestety nie było na to czasu i z tego powodu bardzo mi głupio.
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego Instagrama - jenny xj9 z moviestarplanet

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz