czwartek, 21 stycznia 2016

#JakWyglądaćJakPixiStar? #Triki

Witajcie!
Dzisiaj nowy post. Zapraszam!

Ostatnio na Movie Star Planet zauważyłam, że różne moviestar mają na sobie ciuchy Pixi Star, a wszyscy wiedzą, że nie można kupić tych ciuchów. Nie wiem czy z Zac Sky też tak jest.
Próbowałam się dowiedzieć od tych dziewczyn jak to zrobiły, ale niestety nie chciały mi zdradzić tego triku.



Postanowiłam więc troche poszperać na YouTube i zobaczcie co znalazłam.
No i tutaj macie pokazane jak to zrobić. To jest tylko jeden filmik a na You Tube możecie znaleźć ich więcej jak to można zrobić.


Postanowiłam to sama przetestować i też mi się udało.
Naprawde jest to niesamowite, ale najfajniejsze jest to, że możemy się ubrać nie tylko jak Pixi Star, lecz możemy też wybrać inną moviestar.



A jak mówimy o trikach to zachęcam do obejrzenia filmów innych moviestar, które pokazują jeszcze inne triki jakimi możemy się posłużyć w grze.


Mam nadzieje, że się podobało ;)

Informuje, że niedługo na blogu pojawi się kilka zmian :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz