środa, 11 listopada 2015

Ozdabianie starej ramki na zdjęcia.

Dzisiaj mamy artystyczną środę. 

Ostatnio znalazłam swoją starą ramkę na zdjęcia z Odlotowych Agentek, które lubiłam je kiedy miałam 7 lat, więc postanowiłam ją sobie przerobić. 

Pokaże wam krok po kroku jak to robiłam. 


Z białego i fioletowego papieru odrysowałam ramkę. 
Białą ramkę zrobiłam szerszą niż fioletową.


Później obie odrysowane ramki przykleiłam do siebie. 


Użyłam zwykłego kleju.


Potem przykleiłam to do swojej starej ramki.


Następnie odrysowałam tło ramki...


...wyciełam..


...no i przykleiłam


Gdy miałam już wszystko zrobione, żeby ramka nie była nudna postanowiłam przykleić naklejki.
Dlatego, że kocham serial Violetta zdecydowałam się na taki motyw.


Gotowe! 


Nie wiem jak wy, ale ja jesienną porą lubię robić takie rzeczy.

Jeśli macie jakąś starą niepotrzebną ramkę i trochę wolnego czasu możesz ją przerobić. 
Polecam! 


MAM NADZIEJĘ, ŻE PODOBAŁ SIĘ POST MIMO, ŻE NIE BYŁ ON ZWIĄZANY Z MSP.

Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą ramką ☺
    Zapraszam serdecznie do mnie ;) http://mspmspmspmspmspblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń