niedziela, 23 sierpnia 2015

Poznajmy bardziej właścicielke słynnej ALAKINGI

Pewnie mi nie uwierzycie, ale poznałam właścicielke konta ALAKINGI.
Spotkaliśmy się na MOMIO i zadałam jej kilka pytań.

Zapraszam!



Na MOMIO nazywam się Jenny Vega, a ona ALAKINGA.

J: Wchodzisz jeszcze na MSP?
A: Tylko co jakiś czas żeby się przebrać.

J: Ile masz lat?
A: 15

J: Wolisz MSP czy Momio?
A: Wiesz w msp grałam 4 lata i znudziło mi się.

J: Gdzie mieszkasz?
A: Warszawa.
A: w warszawie mieszkałam do 3 lat.

J: A teraz?
A: wyjechałam do Stanów (Los Angeles)

J: Masz rodzeństwo?
A: nie

J: mieszkasz w domu czy w bloku?
A: w domu

J: Jak się nazywasz w realu?
A: Alicja

J: Masz Skaypa?
A: Nie mam

J: Masz koleżanki co potrafią rozmawiać po polsku?
A: nie

J: Czy na amerykańskim MSP też masz konto?
A: Tak

J: Też ma taki duży level jak ALAKINGA?
A: 73

J: Co lubisz robić najbardziej?
A: Czytać książki, śpiewać, pływać i opiekować się moją świnką morską.

Co jeszcze się dowiedziałam od Alicji?

* Lubi Justina Biebera i raz była na jego koncercie.


* Kocha Ariane Grande i była na jej koncertach aż 3 razy.


* Nie lubi serialu Violetta.

* Była jeszcze na koncercie Miley Cyrus, Katy Perry i Lucy.

* Alicja gra na innym koncie na polskim MSP, a nick tej movie star to white scary.
Zapraszajcie ją do znaj ;) Ona ma na tym koncie świetne filmy.


Wiem, że taki skromny jest ten post, ale nie miałam ostatnio żadnych pomysłów na wpis i nic mi się nie chciało.
PS: Aktualnie nie mogę się skontaktować się z Alicją, ponieważ ona żadko wchodzi na Momio i chyba jedynie można z nią pogadać po przez white scary na MSP.

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!

Pozdrawiam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz