poniedziałek, 29 czerwca 2015

Magazyn MSP nr. 07/15 część 1

Mam dla Was kolejne części z nowego magazynu MSP. 
Ten numer na pewno się spodoba osobą, które lubią taniec. 
Cena jak zawsze : 7, 99zł
Prezentem jest : kwiaciasta sukienka, korona i 500 SC, ale jak się wpisało kod to dostałam 750 SC, a nie 500 SC. Dziwne ; )


Na pierwszych dwóch stronach mamy opisane rodzaje tańca. 
Ja bardzo lubię tańczyć Zumbe :) A wy? 



Kolejny jest komiks. 
Opowiada on o przyjaciółkach, które wybrały się na casting do świetnego filmu tylko jedna z nich nie ubrała się na casting, ponieważ wracała z angielskiego. Przyjaciółki postanowiły jej pomóc zmienić makijaż i stylizację. 
Dzięki ich pomocy udało jej się dostać główną rolę w filmie i pojedzie do Hollywood. Dziewczyny są zadowolone z sukcesu przyjaciółki. 





Kolejne strony pojawią się w następnych postach. 

Przepraszam, ale nie mogłam zrobić wczoraj posta, ponieważ mi internet nie działał. 
Sorry za słabą jakość zdjęć, ale da się się odczytać wiadomości z chmurek. 
Zdjęcia robiłam wieczorem, a sztuczne światło jest niedobre. 

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz