poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień Dziecka!

Dzisiaj jest jeden z naszych ulubionych dni w roku czyli Dzień Dziecka! 
U mnie z tej okazji w szkole zorganizowano festyn rodzinny. Mieliśmy całą masę darmowych atrakcji takich jak: dmuchane zjeżdżalnie itp., karuzele, jazda na mechanicznym byku, gril, popcorn, wata cukrowa, turniej sportowy i różnego rodzaju konkursy np. konkurs talentów. 

A tak poza tym dzisiaj pojawił się na Facebooku i na Twitterze taki jakby zwiastun kolejnych nowości w czwartek. 


Zapomniałam też ostatnio wspomnieć o nowym pakiecie STAR VIP,  który jest w stylu rockowym. Mi osobiście się to podoba, a najbardziej fryzura. 


To mnie ostatnio załamało! 
Nie wiem czy już widzieliście nowego boonie w sklepie dla Vipa. 
Myślałam, że 5000SC to przesada, ale jak zobaczyłam tego pupilka za 6000SC to mnie przez chwilę zatkało i na dodatek tylko Vipy mogą tego boonie kupować. 
Wiem, że ten boonie jest taki słodki, ale czy warto kupować go za aż 6000 SC. 
Niedługo to pewnie pojawi się boonie za 7000SC skoro moderatorzy tak szaleją z cenami na MSP. 


Pod koniec posta mam dla nową stylizację bez Vipa. Jest ona skromna i ten komplet nie jest zbyt drogi. 
Dobór kolorów ubrań zależy od Was :)





A wam jak minął Dzień Dziecka? 
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz