poniedziałek, 25 maja 2015

Zmiany na blogu

Przepraszam, że nie było dawno posta. Po prostu został miesiąc do końca szkoły mam tak jak każdy dużo poprawek oraz mamy jeszcze sprawdziany, bo z niektórych przedmiotów mamy za mało ocen. Prawie z każdego przedmiotu muszę zrobić prezentację multimedialną. Mam jeszcze dużo zajęć dodatkowych. Naprawdę ostatnio nie mam czasu. 
Dobra koniec tłumaczeń! 
Kilka tygodni temu zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że się wam podoba. 
Na lewym bocznym pasku dodałam zakładkę "look tygodnia" oraz test pt. "Jakie wakacje do Ciebie pasują". Zachęcam do rozwiązania testu. Został on wzięty z najnowszego magazynu MSP. 
Zostały mi jeszcze małe rzeczy do zmiany oraz muszę wzbogacić listę piosenek bloga. 
Narazie ostatnią zmianą jaka będzie na blogu jest to, że od teraz pod koniec każdego posta zamiast wstawiania wyciętego zdjęcia swojej movie star z gry będę wstawiać takie jakby logo (pokazane niżej), które sama zaprojektowałam i zrobiła. 
To narazie tyle! 
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz