piątek, 1 maja 2015

COSPLAY COOL - stylizacje

W tym poście skupimy się bardziej na modzie. 
Od czwartku mamy kolejny zestaw ciuchów, fryzur, butów i dodatków. Tym razem możemy się przebrać za różnych bohaterów z bajek. 


Przepraszam, bo jest 5 stron ubrań, a jedno zdjęcie nie chciało mi się załadować. 




Nie wiem jak wam, ale mi się strasznie podobają te duże oczy w stylu mangi. 
Kosztują one 500 starcoins i są dla VIP. 


Zrobiłam specjalnie dla Was stylizacje superbohaterki. Oczywiście dobór kolorów zależy od Was. 




Zachęcam jeszcze zobaczyć stylizacje moich znajomych z MSP. Może, któraś z nich Was zainspiruje ; )











Tym razem będę zrobiła częściej posty, bo ostatnio nie miałam czasu i zaniedbywałam bloga. Jak znajdę chwilkę to nareszcie zmienię wygląd bloga z zimowego na wiosenny. 

Pozdrawiam! 
Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz