sobota, 31 stycznia 2015

Ciekawostki

Hej ostatnio na Instagramie zauważyłam to właśnie zdjęcie z dziwną grą. Ta gra znajduje się chyba na jakimś anglojęzycznym MSP. Dzisiaj założyłam konta na Brytyjskim, Australijskim i na Amerykańskim MSP, ale na żadnym z nich nie było tego co na fotografii. Nie sama gdzie to jest :( Szkoda może kiedyś pojawi ta gra na MSP. Jestem ciekawa jaką ona jest.


Kolejną ciekawą rzeczą jest to, że te buty pojawiły się w nowych ciuchach, a przecież identyczne buty były kiedyś VIP. Trochę dziwne, bo teraz nie jest VIP i każdy może sobie je kupić. Mi się to podoba ;)


To jest drugie zdjęcie wzięte z Instagrama. Znalazła focie zagranicznego magazynu MSP. Bardzo fajna okładka. W prezencie widać, że to lakiery do paznokci oraz 500 SC.
Ciekawe czy u nas w Polsce będzie kiedyś podobny numer ;)


Na koniec chcę wam pokazać kilka zdjęć z MSP. Ostatnio na Zdjęciach dużą popularnością cieszą się zdjęcia głównych bohaterek z "Krainy lody" oraz "Zaplątani". Najwięcej Love it i komentarzy mają tę zdjecia najfajniej przerobione np. gdy mają inne włosy, strój lub makijaż. Największą furorę robią kolorowe włosy i punkowy styl bohaterek :)
Mi najbardziej podoba się 2 i 5 zdjęcie. A wam?


Jutro kolejny pościk :)
Pozdrawiam! 
Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz