czwartek, 4 września 2014

Jak zrobić zeszyt w stylu MSP?

Przedstawiam wam moje dzieło. W tym poście pokażę wam jak zrobiłam tą okładkę.


Lista potrzebnych rzeczy:
  • zwykły zeszyt, 
  • klej,
  • kartka bloku technicznego,
  • kredki
  • ołówek,
  • nożyczki,
  • przezroczysta okładka na zeszyt,
  • wydrukowane na czarno-biało obrazki movie star z magazynu MSP
  • wydrukowane na czarno-biało logo MSP
Tutaj wstawiłam kilka szablonów do wydrukowania.

logo

movie star do wydrukowania z gazety MSP


przykładowe tło do samodzielnego narysowania


Krok po kroku jak zrobić okładkę:
  • kształt okładki obrysowałam i wyciełam z kartki bloku,
  • wyciętą kartkę przykleiłam do zeszytu klejem,
  • znalazłam w internecie kolorowe tło z MSP i własno ręcznie narysowałam oraz pokolorowałam,
  • wydrukowałam Movie Star i Logo MSP na czarno-biało,
  • wydruki wyciełam i przykleilam do kartki bloku,
  • później znowu wyciełam, a po wyschnięciu pokolorowałam,
  • na sam koniec przyklełam wszystkie elementy do okładki zeszytu i założyłam przezroczystą okładkę, żeby rysunki się nie zniszczyły,

Mam nadzieje, że dosyć jasno wam opisałam jak możecie zrobić taki zeszyt.
Jak macie jakieś pytania, proszę pisać na Ask.fm albo na MSP :)
Jenny XJ9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz